diumenge, 16 de març del 2008

Desde Jodhpur vam llogar un cotxe amb conductor, que despr'es de portar-nos per uns jardins plens de temples jainistes abandonats i un altre temple en el Ossian desert bastant guapo, vam arribar finalment al nostre dest'i: Jaisalmer. Tothom ens havia parlat molt b'e d'aquest lloc, i s'i, realment val la pena, tot i que no deixa de ser una mica estressant per que hi ha molt'issims tur'istes i m'es venedors encara. Per relaxar-nos, la primera tarda vam anar a un llac que hi ha a l'entrada de la ciutat, i que amb un patinet estil lloret de mar a la platja, vam pedalar durant mitja hora per veure la posta de sol dins del llac.
Durant el nostre primer mat'i a Jaisalmer, vam visitar tot tipus de temples ( com el de la foto, que es un monument a Siva i parvati) i havelis, que son les cases t'ipiques d'aquesta zona. Per la tarda, ens va recollir un jeep que despr'es d'apropar-nos al cementiri on reposen els majaraj'as fundadors de la ciutat i a un conjunt de temples jainistes bastant interessants, vam arribar al desert on ens esperaven en Rocker i en n'umero 1. Si, son els noms dels dos camells que durant dues hores ens van portar als seus lloms fins al Sunset point. La posta de sol des d'unes dunes, que al principi semblaven id'iliques, pero que poc a poc es va anar omplint de guiris com nosaltres, de venedors de coca cola i de musics i ballarins. Tot i aix'i va ser una experi'encia molt peculiar.
Aquest mat'i hem aprofitat per esmorzar en un restaurant regentat per un holand'es i una noia hind'u, que fan unes creps de platan amb xocolata.... mmmm!!! que ens hem posat les botes. Un guia improvisat ens ha apropat fins a una altre haveli que brindava unes vistes molt guapes de la ciutat. A les 14:30 hem agafat el nostre primer autocar de luxe. Bastant ampli i c'omode, que a m'es, hem tingut la sort que a mig cam'i ens han ofert la possibilitat d'anar estirats en les lliteres de la part d'adalt. Un autocar tot peculiar, s'i. I b'e, ja tornem a estar a Jodhpur, a punt per dem'a al mat'i marxar cap a Ranakpur i Udaipur amb un taxista. Per'o el millor de tot es que ara anirem a sopar en un hotel que es menja de conya ( ja vam anar-hi l''ultim dia aqui a Jodhpur) i despr'es ens espera la suite de la foto, que 'es una habitaci'o museu bastant guapa!!! Apa! Bona nit!

Anònim ha dit...

Ei, heu d'estar per força flipant amb la de frikis i bèsties pardes que trobeu pel camí. Però per bèstia parda el Marià, que per mi després del que he vist al blog ja és la bèstia parda andorrana per excel·lència, sobretot pel fet que confraternitza de forma molt reiterada amb les bèsties de l'Índia. Ai, aquest apropament pseudofriki a la vaca de Varanasi, l'abraçada amb el búfal, i ara aquest joc de mirades amb el dromedari... Com t'agraden les bèsties, es nota que són de la teva mateixa espècie jejej ;-)
Ara de debò, Marta i Marià, espero amb candeletes que torneu a la terra del pàio que dels alarbs em deslliurà, perquè ens feu una session dels costums indis. Apa, que gaudiu de les moltes aventures que encara us resten, grans cracks del Ganges valirià
joanllu

Anònim ha dit...

Ei! Com us ho passeu! Us repeteixo, les fotos són precioses! Bueno, ja tinc ganes de que torneu al país dels pirineus pq ens expliqueu totes les aventures viscudes! Aprofiteu al màxim! Apa indianes, ens veiem aviat!